کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9161 | مشاهده و دانلود: 735878462 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/10 | اعضاء: 316352 | نظرات: 37889
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وان پلاس 3 سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

شرکت چینی وان پلاس به عرضه‌ی گوشی‌های با کیفیت و قیمت رقابتی و مناسب شهرت دارد. این کمپانی تا کنون دو پرچم‌دار راهی بازار کرده و بنابر گفته‌ی مدیر عامل این شرکت، نسل سوم از پرچم‌دار وان پلاس در طول سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۶ عرضه خواهد شد.

وان پلاس 3 سه ماهه دوم سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ کارل پی، مدیر عامل و بنیان‌گذار کمپانی وان پلاس به تازگی در مصاحبه‌ای اطلاعات جدیدی را در مورد گوشی موبایل وان پلاس 3 داده است. بنابر گفته‌ی Carl Pei، نسل سوم از پرچم‌داران این شرکت در طول فصل دوم سال ۲۰۱۶ رونمایی خواهد شد. بنابراین می‌توان به زودی و در فاصله‌ی کمتر از یک سال از عرضه‌ی وان پلاس 2، شاهد عرضه‌ی گوشی موبایل One Plus 3 باشیم. کارل پی اطلاعات بیشتری در مورد محصول جدید این شرکت ارائه نداده است. پیش از این ویدیوی منتشر شده از وان پلاس 3  نمایی کلی از این گوشی را نشان می‌داد. بنیان‌گذار وان پلاس در بخشی از این مصاحبه اعلام کرده:

وان پلاس 3 نسبت به نسل‌های قبل از خود طراحی بسیار متفاوت‌تری دارد که با توجه به این عامل پیش‌بینی ما استقبال بالای دوست‌داران وان پلاس خواهد بود.

کارل پی در این مصاحبه حضور وان پلاس در بازار آمریکا را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت در سال جاری دانسته و استفاده از شیوه‌های سنتی‌تر برای فروش بیشتر محصولات خود را یکی از استراتژی‌های بازاریابی این شرکت در سال ۲۰۱۶ برشمرده است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 30679 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1394/12/06 تعداد مشاهده: 1933
سافت گذر